سفارش تبلیغ
صبا ویژن

































دانلود و نقد کتاب


Nokia C6




مشخصات عمومیوضعیت : بزودی
تاریخ ارائه : ماه آوریل سال 2010
باند : GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 /HSDPA 850 / 900 / 1900 / 2100
ابعاد : 16.8×53×113 میلیمتر
وزن : 150 گرم
رنگ بندی : مشکی - سفید
فرم : کشویی
مشخصات صفحه نمایشنوع صفحه نمایش : TFT
تعداد رنگ قابل نمایش : 16 میلیون رنگ
رزولوشن : 640×360 پیکسل
سایز : 3.2 اینچ
صفحه لمسی : دارد
قابلیت autorotate : دارد
مشخصات صدای گوشینوع زنگ : پلی فونیک
قابلیت پخش موزیک : دارد
قرار دادن mp3 بجای زنگ : دارد
فرمت های قابل پخش صوتی : MP3/WMA/WAV/eAAC
فرمت های قابل پخش تصویری : MP4/H.264/WMV
مشخصات حافظهدفتر تلفن : نامحدود ، به همراه نمایش تصویر تماس گیرنده
حافظه داخلی : 200 مگابایت
حافظه فلش :

درگاه کارت حافظه : MicroSD (TransFlash)
قابلیت ارتقاء : 16 گیگابایت
حافظه RAM :

حافظه ROM :

دیتا و اینترنتپورت : Micro USB
اینفرارد : ندارد
بلوتوث : A2DP نسخه 2 با
GPRS : Class 32
EDGE :

HSCD : ندارد
3G : HSDPA 7.2 Mbps; HSUPA, 5.76 Mbps
شبکه بی سیم : Wi-Fi 802.11 b/g
WAP : دارد
xHTML : دارد
HTML : دارد
ارسال پیام : SMS, MMS, Email, Push Email, IM
مشخصات دوربیندوربین : 5 مگاپیکسل
رزولشن عکس : 1944×2592 پیکسل
نوع لنز :

فوکوس اتوماتیک : دارد
بزرگنمایی اپتیکال : ندارد
بزرگنمایی دیجیتال : 4 برابر
حالت ماکرو : ندارد
تشخیص چهره : دارد
تشخیص لبخند : دارد
فلاش : LED
فیلم برداری : دارد
کیفیت فیلم برداری :

دوربین دوم : دارد
کاهش قرمزی چشم : ندارد
Geo-Tagging : دارد
پانوراما :

لرزشگیر دست : ندارد
موارد دیگر :

امکاناتسیستم عامل : Symbian OS v9.4, Series 60 rel. 5
GPS : AGPS
رادیو : FM با RDS
ضبط صدا : دارد
شماره گیر صوتی : دارد
فرمان صوتی : دارد
منشی تلفن : ندارد
خروجی هدفون : پورت 3.5 میلیمتری
آی فون : دارد
DVB-H : ندارد
push to talk : ندارد
ویرایشگر آفیس : ندارد
نمایش فایلهای آفیس : دارد
نمایش پی دی اف : دارد
Turn to mute : دارد
Java : دارد
Motion Sensor :

خروجی TV : ندارد
موارد دیگر :

مشخصات باتریباتری : (Standard battery, Li-Ion 1200 mAh (BL-4J
زمان مکالمه : 7 ساعت
زمان جانشین : 384 ساعت


نوشته شده در شنبه 89/10/11ساعت 10:27 صبح توسط سارا نظر تو چیه؟ ( ) |

پس از گذران زمان کمی از تولید نوکیا N97 که یکی از بهترین اسمارت فون های نوکیا محسوب می شود نوکیا به یکباره و به فاصله ی خیلی کوتاهی خبری در مورد محصول جدید این شرکت که کمی با دیگر تلفن های همراه آن تفاوت داشت را با نام N900 پخش کرد و حال شاهد این هستیم که این خبر استناد دارد و شوک بزرگی را نوکیا با محصولی که قطعاً سر و صدای زیادی به پا خواهد کرد وارد نمود.


مهمترین سنت شکنی نوکیا تغییر عقیده ی سیستم عامل آن و برای اولین بار رها کردن سیستم عامل Symbian در اسمارت فون N900 است و بر خلاف اکثریت برند ها که رو به ویندوز موبایل میاورند نوکیا سیستم عامل Maemo لینوکس را رو نمایی میکند که البته موفقیت در زمینه ی نرم افزاری این مدل جای بحث بسیار دارد همانطور که هنگامی که آیفون با سیستم عاملی متفاوت با کلیه تلفن های Mac را معرفی کرد همین شبهه در دل کاربران موبایل نشست اما با تمرکز بر روی برنامه نویسی نرم افزاری توانست یک سبقت جانانه از کلیه برند ها بگیرد . شایان ذکر است که آیفون در برنامه ی معرفی iPhone 3GS رقم اعجاب انگیز تولید 50,000 نرم افزار را از تاریخ تولید اولین آیفون بر همکان نمایان کرد در حالی که کل نرم افزار هایی که برای شرکت نوکیا طراحی شده است تنها رقمی بالغ بر 1,030 نرم افزار است.
برای جزئیات این اخبار به اینجا مراجعه فرمائید.
حال باید منتظر نشست و عکس العمل نوکیا را در این قدم بزرگی که برداشته است مشاهده کرد اما با توجه به بزرگ بودن نام نوکیا می توان این اطمینان خاطر را بار دیگر به هواداران این برند داد.




شاید این سر تیتر (رقیبی جدید برای آیفون) دیگر کلیشه ای شده باشد چون از زمانی که این گوشی به بازار های جهانی راه پیدا کرد ولوله ای را بر پا کرده بود که کم کم رو به نزول بود اما با معرفی محصول جدید و فوق العاده ی iPhone 3GS بار دیگر جای بحث بسیار بزرگی را باز کرده است.

یکی از بزرگترین خصوصیت های N900 وجود CPU قدرتمند آن است که سر سخت ترین رقیب در مقابل آیفون 3GS می باشد که با مشخصه ARM Cortex A8 600 MHz و پردازشکر PowerVR SGX گرافیکی بسیار استوار در مقابل دیگران قد بر افراشته و قطعاً سرعتی کاملاً قابل قبول را دارد که حتی در مقابل ابر قدرتی چون HTC Touch Pro که سرعت آن رقم 528 MHz است پیشی گرفته است و جای امیدواری برای هر چه راحت تر کار کردن با آن را ضمانت می کند.

صفحه ی نمایش کار شده بر روی این مدل از نوع TFT لمسی مقاومتی می باشد و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ را دارد.سایز آن 3.5 اینچ می باشد و تفکیک پذیری آن 800x480 پیکسل برای اکثر تعاملات کاربری می باشد.


با اسلاید کردن گوشی به کنار صفحه کلید QWERTY سه ردیفه آن نمایان میشود که در این نمونه دیگر خبری از D-Pad موجود در N97 نمی باشد اما باز هم کوچک بودن نسبی کلید Space مشاهده می شود.پشت گوشی باز هم طبق عادت همیشگی محل قرار گرفتن دوربین دستگاه می باشد که اینبار هم خبری از دوربین 8 یا 12 مگاپیکسلی نیست و از همان 5 مگاپیکسلی سنتی خود با لنز کارل زایس استفاده کرده است و دور تا دور لنز آن پایه‌ای (Kickstand)همانند N96 قرار گرفته است.


تجربه ی حافظه ی 32 گیگا بایتی برای اولین بار در N97 بسیار خوشایند بود همچنین این امر برای طرفداران موسیقی از اهمیت بالاتری برخوردار بود که باری دیگر آن را در N900 نیز تجربه خواهند کرد. میزان RAM به کار برده ی آن نیز رونمایی شد و عددی نظیر 256 است که همسان با آیفون 3GS و پایین تر از HTC Touch Pro می باشد.

در مورد باتری استفاده شده در این مدل» فقط نوع آن را که Li-Ion 1320 mAh-BL-5J می باشد معرفی کرده اند و هنوز خبری از ریز زمان مصرفی آن نمی باشد و باید منتظر خبر های بعدی باشیم...




تاریخ عرضه ی این مدل را در ماه اکتبر معرفی کرده اند که یاد آور سال گذشته ، هنگام تولد اولین فرزند نسل لمسی نوکیا یعنی 5800 است که برای دوستداران این برند خاطره انگیز است. هنوز قیمتی قطعی از طرف نوکیا برای این مدل در نظر گرفته نشده است اما به نقل از اخبار سایت های گوناگون قیمتی بالغ بر 550 یورو پیش بینی میشود اما برای اطمینان از صحت این خبر همچنان باید منتظر ماند.


نوشته شده در شنبه 89/10/11ساعت 10:26 صبح توسط سارا نظر تو چیه؟ ( ) |

Nokia N79



روز 26 آگوست سال2008 میلادی برای کمپانی نوکیا روز بسیار خوبی بود ، چرا که مجددا توانست با معرفی دو محصول قدرتمند و در واقع دو اسمارت فون عالی به نام های N85 , N79 اقتدار مطلق خود را در عرصه موبایل به همگان ثابت کند .

در این بررسی مختصر سعی می کنیم شما را بیشتر با گوشی N79 آشنا کنیم. گوشی که به عنوان یک مدل ارتقاء یافته محصولی قدیمی تر، N78 است.

این گوشی مجهز به شبکه های پر سرعت نسل سوم است و همچنین از باند های فرکانسی GSM 850 / 900 / 1800 / 1900 و HSDPA 2100 / 900 پشتیبانی می کند.

این گوشی در قابی به ابعاد 110x 49 x 15 mm قرار گرفته است که با وزن 97 گرمی خود در رده گوشی های متوسط قرار می گیرید.

طراحی این گوشی به صورت ساده می باشد و تقریبا در سبک گوشی N78 است با صفحه کلیدی مسطح و دارای یک صفحه نمایش 2.4 اینچی TFT با کیفیت QVGA است. این صفحه نمایش 16 میلیون رنگی رزولوشنی برابر با 320× 240 پیکسل دارد.

از بلند گو های استریو و سه بعدی آن هم نباید قافل شد که مسلما امروزه برای نسل طرفدار موسیقی یک گزینه بسیار محبوب است.

N79 جذاب همانند گوشی تازه معرفی شده N85 از یک کارت حافظه microSD پشتیبانی می کند( که در پکیج آن یک کارت حافظه 4 گیگابایتی موجود است ) و امکان افزایش آن به میزان قابل قبول 8 گیگابایت نیز فراهم شده است. به علاوه می توان به 50 مگابایت حافظه داخلی آن نیز اشاره کرد.

سیستم عامل به کار رفته در آن هم از جدید ترین ورژن سیمبین است ( Symbian OS 9.3* S60 rel. 3.2 )که نمونه آن در گوشی N85 نیز به کار رفته است.که باید منتظر بود و از ویژگی های جدید آن آگاه شد.

اما یک نکته بسیار مهم در یک گوشی قدرتمند وجود دوربین خوب می باشد. باید خوشحال بود که نوکیا همانند همیشه چیزی برای محصولات برتر خود کم نگذاشته است و همانند گوشی N85 در این گوشی از یک دوربین 5 مگاپیکسلی بسیار عالی است که به فوکوس اتوماتیک، لنز کارل زایس و دو فلاش LED مجهز است. این دوربین کیفیت بسیار خوبی مثل یک DVD دارد و می‌تواند با سرعت 30 فریم بر ثانیه کار کند. که می توان در پشت گوشی این قسمت خوشایند را با دقت کامل مشاهده کرد. همچنین یک دوربین دوم VGA نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است که متاسفانه همچنان در کشور ما از این قابلییت بهره ای برده نمی شود.

همچنین نوکیا برای متنوع کردن این گوشی و جلوگیزی از یکنواختی چند عدد قاب رنگی به همراه این گوشی قرار میدهد که در واقع در پشت گوشی قرار می گیرد و قاب پشت گوشی قابلییت تعویض دارد که و اقعا یک کار مناسب جهت پرفروش تر کردن این گوشی می باشد.

موارد دیگری هم برای اشاره کردن در اختیار داریم همچون :

GPS داخلی همراه با کارکرد A-GPS ، خروجی تلویزیون ، جک 3.5 mm ، پشتیبانی از قابلیت‌های نسل سوم و امکانات ارتباطی بسیار پر سرعت و قدرتمند، بلوتوث نسخه 2 به همراه A2DP ، پورت microUSB * پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج صوتی ، FM transmitter و Stereo FM radio with RDS و ...... گزینه های مفید دیگر.

باتری به کار رفته در این گوشی از نوع باتری یون لیتیوم 1200 mAh است که دارای مشخصات زیر است:
مدت زمان مکالمه: 5ساعت و 30 دقیقه و مدت زمان استندبای: 372 ساعت.

گوشی N79 به زودی و در ماه October سال 2008 میلادی با قیمت 350 یورو (515 دلار) عرضه می گردد.









نوشته شده در شنبه 89/10/11ساعت 10:25 صبح توسط سارا نظر تو چیه؟ ( ) |

<      1   2      

Design By : Pichak